Recenze (308)
Cinka Panna (2008)
Za Zuzanu Krónerovú.
House of the Dead (2003)
Uwe, Uwe, Uwe...čo by robil filmový svet bez teba.
Stát se hvězdou (2001)
Jeden otrasný film hore-dole. Hlavne, že si Mária splnila sen.
Mumie (1998)
Myslím, že aj ja som sa stala obeťou zhody mien. Namiesto Mummy s Brendanom mi papá doniesol túto Mummy. Ale zábava to bola celkom dobrá.
Transformers: Recyklace (2007)
Podnadpis doslova vystihuje tento film.
Vlad narážeč (2003)
Prečo mám pocit, že keď sa vo filme objaví Billy Zane, je to prepadák? Titanic mu asi nebol veľmi prospešný.
Malý Herkules (2009)
What the fuck? HAHAHAHAHA
Sindye rella maen (2009) (seriál)
Je to príbeh o dvoch mužoch, ktorí vyzerajú rovnako. Len s tým rozdielom, že jeden je bohatý a druhý chudobný. Čo sa stane, ak sa títo identickí hrdinovia stretnú a vymenia si život?
Kariseuma talchoolgi (2005)
Veľmi ma potešilo, keď som v tomto filme videla Park Seul Gi. Pamätám si ju z Hello, Francesca a tam priam excelovala.
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Neverím, že toto má také zlé hodnotenie. Ja už pozerám 14 sezónu a musím povedať, že ma to náramne baví :D Najlepšie sú všetky tie bitchies v každom cykle xD