Recenze (100)
Thor: Láska jako hrom (2022)
...dekáda marveloviek od roku 2008 do 2018 sa ešte dala a bolo tam dosť dobrých filmov (Avangers 2012, Kapitán Amerika 2011, Ant Man 2015, Dr. Strange 2016 napr.) ...,ale filmy Marvelu od Engame, za mňa nestoja za nič a sú len slabé odvary - pestrofarebné zlátaniny. Dúfam že DC sa vyšvihne a natočí oveľa lepšie komiksovky s temnejším dejom, kamerou, hudbou, postavami atd...pevne verím.
Není čas zemřít (2021)
To fakt ako na konci filmu je agent 007 žena? A černoška? Nie som rasista....ale toto snáď nebude najbližšia realita bondoviek? ....... Nie ..... zlatý Roger Moore , zlatý Connery,.....😒
Šprtky to chtěj taky (2019)
... dekadentnost západného sveta v tínedžerskom svete Ameriky. Kde je hrdost vzťahu : chlapec- dievča. Lesbičky a homosexuáli ....propaganda LGBTI. Nie .....toto nie.......všetko má svoje hranice ale od Olivie Wilde som to nečakal...sklamala ma.
Já, Simon (2018)
Pôvodne som chcel dať - odpad, ale nakoniec som si to rozmyslel a dal som jednu hviezdičku, za herecké výkony aj sympatického "hlavneho hrdinu -geja" , aspoň nebol afektovaný a zoženštený ani nič podobné, to uznávam, ale celkovo, robiť z filmu propagáciu lgbti , toto už nie, celkovo nemám rád akúkoľvek nútenú propagandu niečoho, čiže toto mi neprišlo vhodné, podobné typy filmov vôbec ani nevyhľadávam, len náhodou som tento zhliadol, no a dopozeral som ho.
Dokonalý chlap (2005)
Totálna "ružová -limonádová" zlátanina, z ktorej mi bolo na grc
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
nemám čo napísať....neznášam tento typ filmov, moje hodnotenie je možno zaujaté, ale tieto romantické -stupidné - zružovatelé akože filmy o láske, sú čisté gýče , nič viac, bleeeee
Přání smrti 3 (1985)
Najobľúbenejší zo všetkých"Túžob smrti" :-) . Už len tá irónia filmu, ktorá z predošlých či pozdejších dielov vyniká. Tu sa strieľa, bije o dušu. Občianska vojna medzi gangom a ľudom, ktorému prišiel na pomoc pomstiteľ Charles Bronson je super. Žiadny komplikovaný dej, priama akcia, Bronson je na svoj vek v super kondícii a ked dáva rany tým hajzlom, tak človeku je hneď lepšie na duši :-). Veľmi sa mi páčila hudba, aj ked iní ju nevyzdvihujú, mne sekla. Bronson aj zbalí o 30 rokov mladšiu babu. Klasika 80 rokov.
Přání smrti (2018)
Remake výbornej klasiky z roku 1974 z Charlesom Bronsonom už nedosahuje samozrejme kvality originálu,..ale pri všetkej skromnosti to nejako ide. Už len pointa pomsty je originálna a likvidácia "tých zlých" má dačo do seba. Willis hrá typickú rolu akčneho hrdinu. Celkovo je to fajn.
Temný dům (2020)
Do kina som šiel bez očakávania a pri tom to aj zostalo. Klasická mysteriózna ducharina s nejakými ľakačkami, a atmosferickým prostredím, ale toť všetko. Rebeccca Hall hrá celkom dobre ale zbytok hercov nič moc. Hudba ma neočarila ani náhodou. Nemastné - neslané.
Rambo: Poslední krev (2019)
Ja si nemôžem pomôcť, ale za mňa najlepší Rambo! Asi je to preto , že naozaj obdivujem Stalloneho vytrvalosť a to že aj v takomto veku dokáže podať bravúrny výkon, super. Hudba je úžasná!! Uvod v búrke je ohromujúci. Stredný dej kde je menej akcie a viac deja, mi nevadí, a záver to vynahradí. Westernové prostredie a Rambov kovbojský štýl mi ozaj sadol. Ďakujem Sly :-)