Recenze (50)
Kramerová versus Kramer (1979)
Terrific!!! Víc snad ani nemá cenu psát!
Half Nelson (2006)
Pomalý, malý, melancholický. To jsou přízviska, která dokonale vystihují tento snímek! Ryan Gosling je dokonalý, zasloužená Oscarová nominace. Pro mě opravdu hluboký zážitek!
Kletba bratří Grimmů (2005)
Laciná režie, laciné triky, laciný Damon, méně laciný Ledger, prostě laciný film a z toho pramenící můj laciný komentář!
Talentovaný pan Ripley (1999)
Skvělá italská atmoška, perfektní nápad,o režii snad nic psát nemusím. Jen jedna výtka směřuje k Damonovi. On at hraje cokoliv, hraje to vždycky stejně. Nikdy nepochopím jeho 2 nominace na Oscara. Hodně, ale opravdu hodně přeceněný herec. Jinak Jude výborný ,stejně tak Gwyneth a Hoffman. Kdyby byl v hlavní roli jiný herec,tak bych dal jasných 5*,takhle jsou to spíše jen 4*. Ale i tak nevšední filmový zážitek.
Klub sráčů (2000)
Tohle je ten nejdebilnější, nejhnusnější, nejtupější a bůhvíkolik ještě takových nej v tom nejhorším možném slova smyslu!
Kalifornie (1993)
Jestli ještě někdy, někde uslyšim, že Brad Pitt je špatný herec, tak se fakt naseru!
Freddy versus Jason (2003)
Jednu hvězdu dávám za hodně krve a Ill Nino!
Půlnoční kovboj (1969)
Silný film, který už nechci nikdy vidět!
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Není to zlé, ale při frekvenci, jakou to sleduje moje mamka by to začlo lézt na nervy opravdu každému!
Doktor z hor (1992) (seriál)
Že to vůbec někoho baví točit, hrát a hlavně sledovat!