Recenze (73)
Wisdom (1986)
O normálním člověku, kterymu už dojde na všechno trpělivost a rupnou mu nervy. Vubec sem se Emiliovi nedivil! Je dobrej....
Jeskyně (2005)
Pád do tmy 100% lepší když už to musím srovnávat.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Jeden z mála německych povedenych filmu.Opravdu vynikající film.
Allan Quatermain a Ztracené Město Zlata (1986)
Viděl sem to naposled asi před 14 lety a mooc se mi to libilo ted to nemohu sehnat!Ale Doly krále Šalamouna byli lepší. Ale furt to je zábavna odreagovávačka.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Na český film až moc dobry
Nebezpečná síť (1995)
Pro mě osobně kultovní film puberty.Jinač naprosto pruměrny film ještě s tehdy neznamou Angelinou.
Hostel (2005)
Miluju tento tip hororu,skoro žádny lekačky,jen čistej masakr a napíňák.Opravdu povedenej biják.Do první poloviny nic moc,jen slušný kočičky,ale pak to stojí za to!:-) A ten nápad,zabít a zmučit si člověka je opravdu hruzostrašny.Ani bych se nedivil kdyby se to opravdu někde uskutečnovalo.Hnus!
Orange County (2002)
Jenom Díky Jack Blackovi je tento snímek vtipnej,bez něj by to bylo obyčejne nudne drama!
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Musím říct ře sem od toho pokračování očekával absolutní propadák,ale je to o 100% lepší než první díl. Sic hroozná blbost,ale velice vtipná a zábavna.Kdo má náladu se jen bavit a odreagovat a ma rád místy drsny humor, vřele doporučuji!
Hitler: Vzestup zla (2003) (TV film)
Naprosto vynikající film o tom jak se Hitler dostal k moci! Životní role Roberta Carlylea, dal bych to jako povinny film do zakladky!