Recenze (73)
Pád do tmy (2005)
Jeden z nejlepších hororů za posledních pár let! Napětí, stříkance krve a krásný holky!Co víc si přát u takoheoto filmu,že?
Nahoru, dolů (2000)
Jedna hvězdička za Gwyneth!Jinač hruuuza celej film utrpení!
Divotvorný hrnec (1968)
Můj oblibeny film z dětství, aj komouši nám ho dávali,to si mooc dobře pamatuju!
6. den (2000)
joo dost se mi to líbilo! Arnie byl opět ve své formě!
Zlatíčka pro každého (2001)
Opravdu velmi povedená komedie!:-) Moc se mi líbila a nejvíce Julia a Catherine!:-) A opět jako vždy velmii ftipny Billy Cristal!
Den otců (1997)
Průměrná komedie, která se nevirovná francouzskemu originalu! Klasicky to amerikanci dokopou a navíc převážně většinou s vynikajícíma hercima!!!
Šest dní, sedm nocí (1998)
Asi sem od toho moc očekával,ale je to jen pruměrnej krapet dobrodružnoromantickej ilm se špetkou humoru se skvělím Fordem a krásnou Anničkou!
Na pokraji smrti (2002)
tak tento film byl jakš takš dobrý jen díky našim černym bratrum! Inač brrrrrrrrrrrrrrr
Přepadení v Pacifiku (1992)
Jeden z nejlepších filmu Stevena, ale stejnak tomu chybí ta pravá šťáva!Ale dobrééé!
Protiúder (2002)
Hoodně slabá arnoldovka. Připadá mi to jak dby se z něj stával politolog a ne akční lidovej hrdina...to same jak Seagal, z toho je zas ekolog!!..ale Arnie je pořád Arnie!!!