Recenze (73)
Opravdoví muži (1987)
Jedna z nejlepších komedii 80tých let!!! James Belushi jako superdokonalejmachrplajbojpolda!!!!Jeho snad nejlepší role!!!!
Vetřelci (1986)
Nejlepší akční sci-fi všech dob!!!!! MASAKR!!!
Lovci pokladů (2004)
Velice dobře jsem se u toho filmu bavil. zbožnuju takovyhle zabavny filmy.
Láska s rizikem (2003)
Al Pacino a tady? Ale Ale co nam to jen děláš!! Ale co aj mistr tesař se někdy utne, a ještě k tomu Walken!Ach jo
Za branami pekla (1997)
naprosto vynikající kultovní film z feťáckého prostředí. Jeden z Posledních filmu 2Paca. Opravdu vtipně provedene jak 2 kamarádi fetťáci se snaží s koncovat se svoji závislostí na drogách kvuli předávkované kamarádce a jak je těžké v americe skoncovat se zavislosti....což zase moc vtipne neni!Ale vřele doporučuji tento film...pro mě snad větší kulťák než-le Trainspotting!!!!
Agent bez minulosti (2002)
Dokonalej thriller se vším všudy, dokonce aj s krasnou kočandou:-) Joo Franka je pěkna,což se neda moc říct o jeji muzice:-)
Magnolia (1999)
z toho je jedna hvězdička za žáby a druhá za nadhernou Julianne Moore!
Caddyshack II (1988)
pro mě naprosto kultovní komedie!
Msta přichází z močálu (1982)
klasika na kterou sem koukal ve 12ti letech,ale ted bych tenhle podřadák asi neskousl!
Bláznivá školka (2003)
Film maximálně tak pro děti do 7mi let!