Recenze (283)
Český lev 2011 (2012) (pořad)
To je podmínka z takového večera dělat estrádu, která pro většinu lidí není ani zábavná ? Čekal jsem, že udílení cen akademiky za nejlepší filmové počiny, mají mít taktéž co nejlepší úroveň. Co takhle brnknout Marku Ebenovi? :))
Střílejte na pianistu (1960)
Film mě nechal chladným, postavy se mi vůbec nezesympatizovaly, prakticky jsem ani nepociťoval žádné napětí a chvílemi jsem si pletl i žánry.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Do životopisných filmů se mi vždycky moc nechce, ale tentokráte přispěla sobotní osamělá noc u televize a nečekaně mě tento film tak chytl, že jsem si nechtěl ani odběhnout na záchod. Forman našel pravého člověka, o kterém natočit film a zároveň ukázat povrchní a mylné představy o vyblýskané americké svobodě.
Život v oblouznění (1995)
Mimořádně zábavný film a velmi zajímavý, co se týče pohledu na takové menší natáčení. Pro filmaře velmi povědomé :)
Nebeské dny (1978)
Parádní atmosféra, zvuk, kamera a hlavně hudba !!!
Komplikace (2011) (studentský film)
Přísně tajné! (1984)
Některé vtipy geniální, některé nic moc a hlavně jsem se na to nemohl pořádně podívat v klidu, takže dáme repete, nejlépe s přáteli. :))
Tanec v temnotách (2000)
Tak tohle bylo strašné ... Moje první ochutnávka Triera mě totálně dostala, nevím u jakého filmu jsem měl tak pochmurné pocity, nehledě na vyděračskou scénu, kde jsem byl totálně šokován až mi bušilo srdce. I ty "podivně smutné" písničky tomu přidávají jakýsi zdrcující punc ... wow
Na Hromnice o den více (1993)
Skvělý námět, suprové zpracování, spíš než jako komedie mě to nadchlo v potenciálu možností jak "užívat" život a kolik pokusů existuje, jak se vymanit z nekonečného cyklu stejného dne. Trošku mě zklamal konec, čekal jsem větší rozřešení než starou dobrou láskou :P
Apollo 13 (1995)
Celý film prakticky skáčeme mezi Apollem a řídícím střediskem a ikdyž se nevyznáme ani v jednom údaji, jsme velmi napjati až do konce, ikdyž víme, jak tento film skončí. Na takový film už je zapotřebí špičkového umu :)