Recenze (283)
Match Point - Hra osudu (2005)
Ještě si to musím projít hlavou, jestli přidat hvězdičku. PS: taky jste cítili tu nervozitu, když volal detektiv ?
Maurice Richard (2005)
Sport jako takový jsem začal sledovat právě díky tomuto klubu, slavnému Montrealu Canadiens. Tento team je navždy v mém srdci a Maurice "The Rocket" Richard je pro mne z neuvěřitelně bohaté historie hráčem číslo jedna. Nemohu dát méně než za plný počet. GO HABS GO !!!!
Mazací hlava (1977)
Pardón, ale tohle není můj šálek kávy, ba naopak. Můžu dát maximálně dvě hvězdy za děsivou atmosféru a dobře udělané "miminko", ale to je tak vše. Pro mě nesmyslný snímek.
Mechanický balet (1924)
Abych řekl upřímně, mne nenarativní filmy vůbec, ale vůbec nesedí :))
Melancholie (2011)
Jak mě u Dancer in the dark Trier dostal, tak mě u tohodle zcela unudil...
Mělký hrob (1994)
Zábavná zápletka, z čehož vzejde napívané drama a do poslední chvíle nevíte, kdo komu uteče, či dokonce ublíží a kdo je ten podrazák.
Městem chodí Mikuláš (1992) (TV film)
Dojemný a smutný snímek, který je i přes veselý konec vlastně smutným.
Město andělů (1998)
Tento film je mi velmi blízký svým námětem, kterému musím dát plný počet. Nicolas Cage fakt působí jak z jiného světa a Meg Ryan je velice přesvědčivá. Po zhlédnutí originálu jsem však odebral hvězdičku, protože remake je remake :)
Mezi zdmi (2008)
Tento polodokument mi dal totální pocit zhrození nad situací ve školách a nad neustálým zhoršování a přílivem nejen imigrantů. Nevím jestli to takto je i mimo Francii (myslím, že ano), ale v Česku je to obdobné. Sám někdy kulím oči, když slyším co se na školách děje a to jsem docela čerstvým absolventem.
Milionář z chatrče (2008)
Jedna z nejlepších pohádek pro dospělé vůbec ! Originálně pojatá, ukazující realitu vzdáleného světa. Napětí u poslední otázky stálo za to !