Recenze (37)
Kajínek (2010)
Stojí za podívání, Jákl překvapil, Lavroněnko a Dlouhý zahráli dobře, Tatianě to neskutečně slušelo ... ale médii omílaný příběh mě trošku odradil. Celkem slušný thriler, který staví další pomník slávy Kajínkovi.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Příjemně strávený večer u neméně příjemného filmu.
Počátek (2010)
Další úžasný zážitek od Nolana, podepřen výborným obsazením (a výbornými výkony). Na začátku filmu jsem otevřel hubu a s hubou dokořán jsem film i dokoukal.....velice originální námět!!! Včera jsem na tom byl v kině a ještě to mám v hlavě. Nebo jsem tam nebyl? Nezdálo se mi to? A nezdá se mi, že zrovna píšu tohle hodnocení? Nevnunknul mi někdo tuhle myšlenku???
Sestry v Londýně (2001)
Dvojčata jsou kočky, ale jinak to je hodina a půl močky.
Jak vycvičit draka (2010)
Surf's Up, Wall-E a tenhle animák jsou podle mě nejlepší za posledních 10 let :)
Lítám v tom (2009)
Velmi příjemná komedie o tom, jestli je lepší žít sám nebo ne.
Pouta (2009)
Výborný český snímek za 4 hvězdy, pátá pro mistra Malého (dvojník Rodena???).
Hanebný pancharti (2009)
Stavím to v Tarantinově tvorbě na stejnou rovinu, jako Pulp Fiction.
Poslední plavky (2008)
Nejhorší film co jsem ten rok v kině viděl :( A to jsem se na další čtvrtníčkovinu tak těšil....
Narozen 4. července (1989)
Zajímavé, syrové. A s Oskarem pro Cruise nezbývá (i když herce samotného moc nemusím) než souhlasit. Škoda, že touto rolí (a předchozí v Rain Manovi) vyčerpal svůj potenciál.