Poslední recenze (16)
Super 8 (2011)
Docela dost ohrávané klišé, neuvěřitelná dětská uvědomělost a na závěr trocha toho americkeho happy endu tenhle snimek u me posunula dost dolů. Na druhou stranu byl film docela svižný a zabavil, tak jak by měl. Super 8 sice není zas tak super, ale stojí na něj kouknout, zvlášť když máte rádi sci-fi...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
První 4 díly byly svižné, napínavé, zábavné, od 5tky to jde ale dolů, je to šíleně přetažené. Myslím že by se poslední dva díly daly nacpat do jednoho. Pořád všichni mluví o něčem co příjde a ono pořád nic nepřichází a po čase to prostě začne velice nudit. Jen doufám že poslední díl nebude úplný průser, protože to si HP nezaslouží. Vzhledem k tomu že se pokaždé na HP těším a četl jsem i par knih musím zase dát 4*,.I tak je to pro mě pořád dobrá podívaná i přes to, že to šlo kvalitativně rapidně dolů...
Klub rváčů (1999)
Tak tohle je jeden z mála filmů, který ve mě zanechá po jeho shlednuti dlouhou rýhu, ktera se tam drží pěkně dlouho. Nutí mě pořád nad filmem přemýšlet, i když vlastně není nad čím by se přemýšlet dalo. Pro mě osobně je toto určitý filmový skvost, který si pouštím, když mi zrovna není do smíchu. .....prostě a jednoduše..... ,,poznalas mě v divném období mého života,,