Recenze (229)
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Jaká předloha, taková adaptace...
Šíleně smutná princezna (1968)
Příjemná pohádka s pěknou hudbou a fantastickou dvojicí královských pomocníků v podání pánů Kemra a Vostřela.
Agent bez minulosti (2002)
Pořádnej špionážní nářez s kvalitně napsanými postavami. Jenom Matt se mě zdá občas trochu ,,prkený", a proto nedávám plný počet.
Čarodějův učeň (2010)
Průměrná fantasy s poměrně dobře hrajícím Cagem, ale to je asi tak všechno. Děj nudný a vtipy skoro trapné.
Expendables: Postradatelní (2010)
Hodně krve, hodně ohně, hodně mrtvých. Vtipy, sarkasmus, sebeironie. Slabej děj... Přesně jak to máme všichni rádi. Stalloone se svou partičkou ,,postradatelných" hrají skvěle. Záporáci se skvělýmy D.Zayasem a S.Austinem nemají chybu, šílený zrádce D.Lundgren je fajn, jenom snad mohli najít pěknější kočenu a něco udělat stou příšernou kameru, která lítá jako vítr v bedně.
Dokonalý trik (2006)
Nolan je rozhodně pan režisér. Po celou dobu jsem nevěděl, komu z hlavní dvojice mám fandit. Ch.Bale i H.Jackman byli fantastičtí, přidejte si k tomu skvěle hrajícího M.Caina a okouzlující Scarlett, parádní hudbu a dokonalý film je na světě.. Chvíli mě trvalo, než jsem se rozkoukal, ale zbytek jsem si parádně užil.
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Je to příjemné rozloučení, ale seriál byl seriál. Pár světlých míst, jinak 4* hlavně z nostalgie.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Disputace o bohu s Ivanou Chylkovou nemá chybu. Donutil exceluje a Bolek je Bolek. ,,Děláte machra a hajzl máte na chodbě"
Veřejní nepřátelé (2009)
Zajímavá podívaná se spoustou velmi dobře zvládnutých přestřelek, dobře zvolená hudba a výborní herci - to jsou hlavní přednosti.
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Jenom za sceny ,,Jara Cimrman inspirujici" jasnych 5*. Pridejte si k tomu pana herce Sveraka a mate dokonalou podivanou.