Recenze (13)
Vikingové - Oběť bohům (2013) (epizoda)
Pro mě osobně nejlepší díl ze všech.
Vikingové - Série 1 (2013) (série)
První série zůstane nepřekonaná. Díl Sarcifice nejlepší ze všech. Bohužel se v dalších sériích Vikings mění v obyčejnou "rubárnu" a telenovelu, kterých je plno.
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Ty seš zkurvenej kelt, ty vole!
30 Seconds to Mars: Do or Die (2013) (hudební videoklip)
30 seconds to gay
Slimák (2006)
"Mamka" mi silně připomněla Šedou hmotu od Kinga, možná to není náhoda. Jinak velmi příjemně slizký horůrek namíchaný s komedií.
Dětská hra (1988)
Vidět tento film dříve než ve dvaceti, asi bych měl jako prcek slušné trauma.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Ahu ! Ahu ! Ahu !
Surfoví náckové musí zemřít (1987)
Neskutečná sračka ? No, vyvracet vám to nebudu, zároveň je to podle mě neskutečná jízda ! Jediná škoda je Bruta, který mohl svůj post tvrďáka využít mnohem lépe !
Armáda temnot (1992)
CLATU VERATA Nnhnmh... Tak jo. Vyřízeno.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Přesně tohle naplňuje mou temnou stránku. Ponižování, týrání. Jaké skryté krásy ten náš svět nabízí. Nejlepší na tomhle je, že stačí peníze a možné je úplně vše. Jediné špatné na tomhle filmu je to, že je moc krátký. Vůbec by mi nevadil seriál o stodvaceti dílech a přesně podle knihy.