Recenze (146)
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Troškovy Strašidla s kriminální zápletkou. Tak nějak se mi jevil začátek dílu. Jinak ten obraz je opravdu šílený, že se na to ani nedá dívat. Přesoudruhováno až běda, ale co čekat, když scénarista a ani režisér byli v osmdesátých letech ještě na houbách. Tím pádem je to spíš trapný pokus o komediální seriál posazený do nádoby komunismu. Snad Macháčkova postava měla i smysluplné dialogy, ale spíše se divím, že do toho Jirka šel. Za mně opravdu spíš určeno k rychlému propadu na smetiště seriálových dějin.
D2: Vlakem až na konec světa (2020)
No přiznám se, že jsem se koukal kvůli Petře Hřebíčkové a i díky ní jsem to shlédl do konce. Smekám za její výkon. Prostě sexy holka i po čtyřicítce. Ve své roli na zabití i k sežrání. Až ten konec mi dal facku...
Specialisté - Skythové (2022) (epizoda)
Bože...
Eliška a Damián - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
No tentokrát to jinak nešlo.
Eliška a Damián - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Asi takhle. Viděl jsem spoustu podřadných filmů a to hlavně katastrofických zoufalostí. Některým jsem dal jednu hvězdu ani nevím proč, snad kvůli hezkým herečkám. V tomhle seriálu (produktu) jich pár je, a i na Emmu se hezky kouká. Sic to není herečka a to je vidět, ostatním děvčatům to jde ale docela fajn. Scénář šílený a režie jakbysmet, ale má to i malá světlá místa. První tři díly raději nehodnotím a tady dám jednu hvězdu. Hodnotím to né jako celek ale snahu některých protagonistů. Když si odmyslím Zonky-Buchtu a Ordinačního-Písaříka, pak taky šílené převleky jak z cirkusu a kulisy hodící se do Studia Jů-Hele, tak to skusím ještě dokoukat.
Specialisté - Mimořádná událost (2023) (epizoda)
Potrhat se smíchy bych musel, kdybych tento díl měl hodnotit.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Hodně ubohej scénář o bandě blbečků. Dialogy jak kdyby by jej psali dementi. To snad není ani možný co teď točí za brak.
Czech Made Man (2011)
Budařovo vyprávení je děsný. To nejde celej film poslouchat.
Smrtící lavina (2008) (TV film)
Kulicky polystyrenu misto vlocek snehu v nemecko rakousko atd filmu o lavine proste nejde vstrebat...
Ptačí teror (2016)
Hloupe, ale za ty krepelky jednu urcite.