Poslední recenze (140)
Nevina (2021) (seriál)
Pokud si dobře vzpomínám, naposledy...a poprvé jsem dal 100% a více Sherlockovi...zde jsem...ufff...pokud přežijete prvních 5 nadprůměrných dílů, tak poslední dva...👍👍👍👍 díky Španělsko
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Do hajzlu!!!! Spuštěno jen kvůli dobré kritice. Pak se trápím u 5. Dílu,u 8. To chci vzdát, ale dojedu to dokonce, jen aby ten čas nebyl úplně promrdany... Ale pak?! 2. Série se krásně rozjela, ve 3. Jsem už byl Přílepený na Telce a 4. To jen dorazila.... Na můj vkus moc slz, duchů a gayů, jinak mazec... 79%
Skrývaná láska (2005) (TV film)
První půlka filmu se tváří, že to bude jen rádoby válečná jednohubka, kde prim hraje tak trochu jiný milostný trojúhelník... Jenže z trojúhelníku se rázem stane čtverec a hrůzy války na vás bez obalu jebou jednu zrůdnost za druhou... Film je tak strašlivý, že se na něj podívám někdy znova... 85%