Recenze (205)
Jan Žižka (2022)
Tak snad jen ten lev byl milé nečekané překvapení. :-D
Útěk z vězení - Série 1 (2005) (série)
96%? To rozhodně ne.
Wednesday (2022) (seriál)
So so!
Úplně cizí lidé (2021) (seriál)
Velmi dojemné. Žádný sci-fi mysteriózní obraty, ale "jen" lidské příběhy.
Čas (2021)
Opět výborný. 57% zde opět ostuda.🙄
Velká ryba (2003)
Neskutečně dojemná záležitost. Viděl jsem ten film po 20 letech a úplně mě to dostalo. Plný počet!
Zhoubné zlo (2021)
Fíha, tohle nebylo vůbec špatný, byť začátek filmu mě docela odpudil od dalšího sledování, nakonec se ale shlédnutí vyplatilo.
Město podivínů (2018)
Jak tady někdo píše... Kanadští X-mani a X-mani jsou vždy odpad.
Proxima (2019)
Naivní až hloupý scénář.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Ne režisér, ale herci jsou zde ti úchylní. :-)