Recenze (84)
Ženy v běhu (2019)
Dobrá oddechovka.
Kořist (2019)
Jelikož jsem čekal horší, tak to docela šlo. Místama by to chtělo nápaditější scénář a tak pouze průměr.
Ad Astra (2019)
Dost pomalé, místama až nudné tempo. Psychologický rozbor astronauta mě moc nevzal. Dvě hvězdy.
Dobrodruzi (2017)
Samotný film je průměr. Ale pro našince zpestření filmu je, že se část děje odehrává u nás a jsou tam i nějací naši herci.
Lovci dinosaurů (2005)
Jediné co je na tomto filmu je možná tak prvotní myšlenka, ale zpracování je dost hrozné. Triky a vizuál je dost šílený. A režie je tak obyčená, že takto by to natočilo snad i dítě základní školy.
John Wick 3 (2019)
Dobré nápady na akční scény, viz s noži, koně a motorky, ale jinak průměr. Děj sice jednoduchý, ale místama mě nebavil, Halle Barry tam ani nemusela být a závěrečné akční scény bez nápadu.
John Wick 2 (2017)
Dvojka mi přišla o mnoho slabší než jednička. Děj sice jednoduchý, ale nelíbil se mi. Akční scény bez nápadu, někdy až nudné. Škoda.
John Wick (2014)
Jednička je perfektní. Jednoduchý ale dobrý děj, dobré akční scény, dobrý vizuál. Na tomto filmu jsem si uvědomil jak se i akční film mění. My co jsme vyrostli na akčních filmech s Arnoldem, Stallonem a Van Dammem, jsme akci ve filmu brali trošku jinak. Dnes je akční film rychlejší, vizuálnější a bojové scény propracovanější. Jasné čtyři hvězdy.
Slender Man (2018)
Dost mizerný scénář. Na youtube jsem viděl daleko lepší krátké filky o Slender manovi, které mají alespoň trošku napětí, tady vůbec. Žádná originální scéna. Nuda.
Predátor: Evoluce (2018)
Zklamání. Začátek dobrý, je to slušně rozjeté, ale po scéně ve stodole, která byla hodně nudná a film ztratil tempo a moji pozornost, to šlo z kopce. Tečkou jsou ti digitální psi nebo co to bylo. Jsou hrozný a vůbec se tam nehodí! Scény se psama jsem trpěl. Nekoná se ani žádné ztotožnění z postavama. Každý další takový paskvil ukazuje pouze kvalitu prvního filmu.