Oblíbené filmy (10)
Training Day (2001)
Další vynikající film o korupci,který mě baví pořád a ještě mě neomrzel.
Orphan (2009)
Toto je horor,který mě natolik zaujal,že po dlouhé době jsem chvíli měl z filmového hororu špatný mrazivý pocit.Syndrom,který nedovoluje člověku se vyvíjet a tak už navždy vypadá jako dítě.Mrazivý.
Temný rytíř (2008)
Druhý díl se mi líbil o hvězdičku víc.
Drsný časy (2005)
Film mě zaujal hned napoprvé.
Street Kings (2008)
Jako jiné filmy o korupci se mi líbil i tento film,takže mu nemám,co vytknout.
Repo Men (2010)
Film mě docela mile překvapil a dobře jsem se u něj pobavil,jelikož něco takového ve filmovém průmyslu snad ještě nebylo.
Telefonní budka (2002)
pecka
Mé druhé já (2007)
super
Čtyři bratři (2005)
bez chyby
Skrytá identita (2006)
bez chyby