Recenze (7)
Tohle je válka! (2012)
Aaaaa............ nejlepší!!!!!! :)
Pako mých snů (2011) (TV film)
Naprosto dokonalý film!!! Kdybych mohla dám víc než 5 hvězdiček :)
Footloose: Tanec zakázán (2011)
Nemůžu hodnotit jinak než 5*. Skvělý taneční film s navíc velmi zajímavým hereckým obsazením. :)
Nešika (2011) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů co jsem viděla :) DOKONALOST! :) Ani vteřinu jsem se nenudila a doufám že bude brzy druhá série!!! :)
Malý kousek nebe (2011)
Film u kterého jsem se zasmála, ale zároveň se pobavila :) nevím co jiného říct, ale má u mě 100% :)
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Nejlepší film co jsem mohla vidět v kině!!! Nemám co vytknout! A jsem docela zvědavá, jak vydžím čekat rok na druhou část, ale podstatné je že Bella žije!!! :)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Bylo to pro mě emocionální vyvrcholení!!! Celý film jsem měla husinu..... bylo to prostě úžasný!!! Všechno to do sebe najednou tak krásně zapadá! Dokonalost!!!!