Recenze (283)
Vrabci v hrsti (2011) (pořad)
V tomhle poradu jsou vazne skvele kostymy a texty mi pripomiaji to nejlepsi z ceske televizni produkce. Thumbs up!!
Marie Antoinetta (2006)
Tady v NY je Marie Antoinette přijímán víceméně kladně - a je k tomu důvod. Celý film se pohybuje jakoby v oparu, mimo čas, jen tu a tam do pomalého děje (život ve Versailles byl pomalý a nudný!) zasáhnou historická fakta - smrt Marie Terezie etc. Pro mě velice milé překvpení, se všemi dekadentními botkmi a dortíky, úřasnou Judy Davis jako hraběnkou mající na starost protokol, a nprosto úchvatnou výprvou a kostýmy
Dokonalý trik (2006)
Sál byl narvaný, ale nezlobte se na mě - tohle Nolanovi nevyšlo...
Skrytá identita (2006)
Tak jsem dneska viděl The Departed - a musím uznat, že jde o nejlepší Scorseseho film od Mafiánů. Pečlivě vybudované, se skvělými herci (překvapivě DiCaprio a Damon přehrávají Nicholsona), jen ten konec je lehce překombinovaný. Poctivý, velký film, který si rozhodně rozebere nějaké ty filmové ceny...
Half Nelson (2006)
Vynikající film s přesvědčivým Goslingem a mnoha opravdu silnými momenty, které by člověk na první pohled v menšinami obývaném předměstí nečekal. Chvíle, kdy studentka dělá profesorovi donášku je mrazivá...
Síly temna (2006)
Tak tohle opravdu ne! Přitroublý příběh, tragičtí herci, naprosto nulová gradace, to vše zaobalené do vysokoškolského prostředí s příchutí magických sil - a nejsešlejší 44letý človwěk k tomu... Lze dokoukat, ale ta bolest za to nestojí
Malá Miss Sunshine (2006)
Wow, tohle je ten letošní VELKÝ malý film, který jistě pozbírá mnoho kritických cen - skvělá inteligentní zábava - a sekvence s "únosem" dědečka v prostěradle je jednoduše geniální...
Zvoňte dvakrát! (2005) (pořad)
Jediný pořad Novy, který lze bez úhony přežít od začátku do konce. Je to docela vtipné a svižné. Očekávám tedy, že svižně zmizí z vysílání, jako vše co je alespoň trochu zajímavé
Mariňák (2005)
Poprvé u válečného filmu jsem si připadal, že jsem přímo v poušti a čekám na nasazení. Se vším šílenstvím kolem. Bohužel všechno působí nejintenzivněji, když nechává Mendes ději volnější průchod.
Kinsey (2004)
Skvěle napsáno i zahráno, ale chybí tomu nějaké fluidum, které by z Kinseye udělalo opravdu zapamatováníhodný film.