Recenze (29)
Upstream Color (2013)
stále ještě nechápu, film, svoje hodnocení, nic. ale i den poté jsem toho zážitku plná.
Zamilovaní (2011)
Co je příliš dlouho?
Černobílý svět (2011)
On už sám příběh mluví a film rozhodně ostudu knize neudělal.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Jako většina lidí tady, i já si dala Breaking Bad maratón a teď si připadám jako strašně nudná puťka lpící na pravidlech. Hey yo, potřebuju ňáký osvícení;)
Městečko Peacock (2010)
tempo je pomaloučké, ale srdce mi bušit nepřestalo.
Vyměřený čas (2011)
Myšlenka parádní. Přivřu oči nad jakoukoli nedotažeností, ale slečna, běhající celý film na vysokých jehlách...to rozdýchat nedokážu.
Ten kluk (2007)
Člověk se snaží vylézt ze svý špíny. Zachytit se světýlka někoho jinýho. Atmosféra, která fakt žije. Temno.
Griff the Invisible (2010)
Dávám 6 hvězd, ale nikdo to neuvidí.
Nevinnost (2004)
Abych pravdu řekla, jsem zmatená. Usínala jsem, ale usnout jsem nemohla. Očekávala jsem a vůbec si nejsem jistá, jestli jsem se něčeho dočkala.
Do tvých rukou (2004)
Moc negativních emocií najednou.