Recenze (602)
Gejša (2005)
4,5*
Mládí (2015)
4,5
Neslýchané: Bod zlomu (2021)
4,5*
Meru (2015)
4,5*
Z Kappu na Cape (2015) (TV film)
3,5*
Fary : Hexagone (2020) (pořad)
Slabšie 3*.
Lupin (2021) (seriál)
3,5*
Stranger Things (2016) (seriál)
3,5*
Oko v oblacích (2015)
3,5*
Gentlemani (2019)
3,5*