Recenze (548)
Severozápad (2013)
Až vyrostu, chci být jako Rolland Moeller.
Duch ve stroji (2017)
No uf, Skarleta tam pobíhá sem tam s holou řití, Pilou vypadá jakože fest na steroidech, nějak se mě to pletlo všecko dohromady, a až teď jsem zjistil že tam hrál i muj oblíbenec Peter Ferdinando, tak koho to fakt netuším, nějakého R2D2 asi. Mátli mě tam ti japončíci, co se chovali jak ve westernu, to jsem vůbec nevěděl která bije.
360 (2011)
Perfektní, opět to teda trochu podlomilo moji důvěru v lidské pokolení, ale film se povedl. Největší radost mi udělal Rusák. Cha, a ta slovena zahrála kurvu opravdu skvěle.
Neznámý voják (2017)
O jeje, nejdřív jsem chtěl odejít od obrazovky, nemoce dále snášet pohled na jalového ugrofinského junáka plazícího se polomem a všelijaké roztodivné housenky filozoficky pozorujíc, leč vyplatilo se posečkat, i když přiznávám, že jsem to občas popohnal. Finský Rambo cool. Dobrý pohled na další kus nedávných dějin. Čím víc koukám na válečné filmy, tím víc si uvědomuju absurditu války, jak ostatně zazní ve filmu, je jedno kdo si začal, trpět budou všichni.
Calibre (2018)
Tomu se řiká něco posrat. Musím říct, že napětí je stupňované mistrovsky, dobře to všeci zahráli, jen co je pravda. Skvělá podívaná. Přiznávám, že od půlky už jsem fandil Loganovi a spol.
Zajatci mlhy (2005)
Válka je blbost.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Bohužel, stejná sračka jako knížka. Bláboly co nedávají smysl, psychotik mezi alkáčema.... ach jo.
Hoši z Brazílie (1978)
Dr. Mengele ke Gertrudě: Já jsem doktor, tak drž hubu ty stará svině... To je síla.
Biliárový král (1961)
Překvapivě dobré!
Velký útěk (1963)
V zajateckém táboře pro elitní spojenecké útěkáře to chvílemi vypadalo spíš jako pionárský dýchánek.... ale mělo to spád a byl to pěknej film.