Recenze (176)
Rozehrávači (2023) (seriál)
Koukat na tenhle dokument o sportu o kterém nic nevím nebyl dobrý nápad. O NHL, šipkách by dokument nebyl?
Barbie (2023)
Film jsem nedokoukal, taky jsem měl při sledovaní neustálou potřebu dělat cokoliv jiného až jsem film vypnul a šel to dělat.
Na maděru (2023) (seriál)
Neuvěřitelně vtipná blbost se skvělou doprovodnou hudbou se spousty nahoty.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (pořad)
Některé díly jsou fajn, ale někdy jako třeba díl tři mě vysloveně nudil.
Dva holma (2022) (seriál)
První série nemá chybu, druhá už je viditelně slabší. Užívejte si sexistického humoru, politické korektností a Rusek bez podprsenky.
Oppenheimer (2023)
Jako film to moc nefunguje, snímek se příliš soustředí na jednu osobu a automaticky Nolan předpokládá, že divák má o atomové bombě načteno. Pokud ne film si neužijete, délka filmu zábavnosti nepřidá, spíše naopak.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Začátek průměrný, pak se to lehce zlepšilo, ale ta scéna ke konci mě naprosto dohnala k slzám. Jak jsem byl ve čtyřce koncem znechucen, tak na tenhle konec budu ještě dlouho vzpomínat.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Moc mrtvých, moc tmavé, moc dlouhé s jednou geniální akční sekvencí střílení z ohnivé brokovnice z pohledu z vrchu. Už příliš natahovaná filmová série.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Jak současné české filmy nemusím, tak tohle se mi líbilo.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Byl jsem skeptický, ale ohromilo mě to. Bere si to hodně z herní předlohy a znalci hry si film užijí mnohem více. Těším se na pokračování.