Recenze (240)
Repo: Genetická opera! (2008)
Asi takhle: 1. zhlédnutí: meh, tak na 3 hvězdičky možná; 2. zhlédnutí: hm, ok, tak jsem byla asi trochu kritická, 4 hvězdičky; 3. zhlédnutí: PROČ JDE DÁT JEN 5 HVĚZDIČEK JESUS CHRIST? Konečně pořádný nástupce Rocky Horrora.
Ladíme! (2012)
Normálně: 60 %, FFkově přetextováno: 100 %!
Rivalové (2013)
Nevím, jak to popsat... naprosto ohromující. Stará dobrá neumělá formule v celé své kráse. Úžasný příběh, fascinující hudba, nepopsatelná atmosféra... Jeden z nejlepších filmů poslední doby. Možná vůbec nejlepší film za posledních několik let. Naposledy jsem takhle nadšená odcházela z Avengers...
Hvězdná pěchota (1997)
Bylo mi líto těch brouků :/
Big Bad Wolf (2011) (hudební videoklip)
Cože? Tak malé hodnocení? Vždyť je to děsivě zábavné a chytlavé!
Muž z oceli (2013)
Nechápu... opravdu nechápu. Hudba sice skvělá, efekty taky, ale jinak... Děsná vykrádačka (nešlo při sledování myslet na Supermana, furt se dral na mysli Star Trek, Mass Effect nebo Avengers či Doctor Who). A absolutně nejhorší byl příšerný scénář.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Nechápu tak nízké hodnocení, je to jedna z nejlepších amerických komedií!
Hugo a jeho velký objev (2011)
Krásný film. Nevinný, "jednoduchý", okouzlující... přesně jako první filmové počiny. Žádná veliká akce, žádné epické scény. A to je dobře, protože takové byly i filmy na svém prvopočátku. Moc se mi to líbilo.
Rebelka (2012)
Nádhera. Skvělý příběh i provedení. Mám ráda všechny staré pohanské národy a miluju medvědy v animácích. Tohle bylo jako kombinace Medvědích bratrů a Beowulfa - dvou nejlepších animovaných projektů, jaké vznikly... snad... vůbec. Pět hvězdiček je málo.
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
Já nevím, mě to prostě baví. I když z 80 % na to koukám, jen abych mohla hádat odpovědi.