Poslední recenze (24)
Šťastný Nový rok (2011)
Plejáda popredných hercov, sympatické postavy, pohodový scenár, parádny soundtrack a ako najväčšie plus atmosféra, ktorú film navodil v celej kinosále a aj vo mne samotnom. Pre mňa solídne zakončenie filmového roka :)
Nine (2009)
Fajn muzikál o kvázi Fellinim...či čo to malo byť...nie je podstatné....hudba nadpriemerná, viaceré skladby si diváci zapamätajú a budú pospevovať. Kate Hudson prekvapila jej tanečným i speváckym výkonom. Penélopé je tu neuveriteľne sexi (ani si ju ten Guido nezaslúži, heh), Marion Cottilard vás chytí za srdce, Judi Dench a jej felibergére veselo pošteklí pri srdci :) ...Pár kíl naviac a z Fergie sa stala sexica krv a mlieko s najchytľavejšou skladbou celého filmu...celkovo to príjemne ubieha a obzvlásť sa mi páčil výborný strih, rovnako ako v prípade Chicaga. Nemôžem si však odpustiť záverečnú poznámku, že tomu niečo chýba.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Krásny film, bezpochyby sa oplatí vidieť ho. Chémia medzi Dastanom a Taminou vás pobaví a nedovolí vám odtrhnúť oči od plátna, rovnako ako nádherná hudba nedovolí vašim ušiam prestať napínať sluch. Pre mňa osobne je film viac než príjemným prekvapením, ako dá sfilmovať námet z počítačovej hry od Mechnera - veľké plus pre Gyllenhaala a kaskadérov za skoky a lozenie po stenách presne ako v hrách. Som si istý, že Piesky času ani s ubiehajúcim časom nezapadnú prachom. Takže, kto ešte nebol, tak šup-šup do kina. Gemma za to stojí ;-)