Recenze (16)
Premiér (2019) (seriál)
Na bezedný kelímek do KFC, na bezedné dno sebereflexe na Barrandov k Jaromírovi....
Fantom ráje (1974)
No nevím, přijde mi to totálně ujetá blbost. ta hvězda je za to, že to asi v ty době mohlo bejt cool:D
Pějme píseň dohola (1990)
Dáš si kafe, nebo čaj s méééédem:D "Neherci" jsou naprosto dokonalí a hlášky kouzelný!!!!!
Šifra mistra Leonarda (2006)
Dlouho jsem uvažoval i o páté hvězdičce, ale nakonec jsem musel usoudit, že kniha je o chlup lepší. Rozhodně to byla zajímavá podívaná, i když jsem znal z knihy pointu filmu, což byla možná chyba...
Tým na hraně (2010) (TV film)
Smutné na tento dokument koukat po včerejší tragédii:(
Transformers 3 (2011)
Trošku jsem měl obavy, jak se Bay vypořádá s 3D, ale všechno zvládl s naprostou dokonalostí. Skvělé záběry včetně slow motion, zvukové efekty výborné stejně jako v předchozích dílech. A za Megan se našla snad ještě lepší náhrada:). Transformers jsou pro mě prostě srdcovka:).
Partička (2011) (pořad)
Zajímalo by mne, kolik "odpadlíků" by dokázalo být aspoň z poloviny tak vtipných jako tahle čtyřka...Velkolepá show to sice neni, ale zábava na české poměry více než dostačující....
Do hlubiny (2005)
Hvězdička za nádherný moře... A ta druhá? Ta je za to, že dýl pod vodou bez dýchacího přístroje vydrží už jenom Chuck Norris...
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nejlepší Fast and the furious ze všech!
127 hodin (2010)
Trošku jsem měl obavy z toho, že Aronovým uvíznutím je tak trochu po filmu, že zbytek děje odehrávající se na jednom místě kdesi v kaňonu bude tak trochu nuda.Naštěsti jsem se ohromě se spletl, protože jsem se nenudil ani minutu!