Recenze (2 318)
Hrozba smrti (2024)
Za mě fakt pecka, která nenudí. Původní film mám rád a je to klasika, ale tohle má svižnější tempo a nápaditější akci. McGregor je fakt vtipnej magor. Za mě 90% :)
Její tělo (2023)
Za mě poněkud nedobře natočené životopisné drama, kterému chybí emotivnější konec. Tvůrci mohli vynechat tu jednu zbytečnou porno scénu a raději se měli věnovat atmosféře filmu, aby to nebylo takové vlastně o ničem. Za mě 30% :(
Aquaman a ztracené království (2023)
Za mě jsem to teda čekal o dost horší. Nakonec mě to příjemně překvapilo. Jednička je sice lepší, ale dvojka i přes svou problematickou výrobu ostudu nedělá. 80 % :)
Parasite Eve II (1999)
Vyšlo pouze jako reklama v Japonsku na PlayStation hru Parasite Eve 2.
Ještěr (2023)
Jedna velká nuda bez nápadu, spádu a překvapení. Za mě 35% :(
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Já si čtvrtý díl užil, i když mě zamrzelo, že jsou tam v podstatě 4. herci z předchozích dílů. Bral bych zpět Banderase, Snipese a Arnieho. Jinak jsem popravdě čekal bídu a zklamání. To se naštěstí nestalo. I když je to asi nejslabší díl série, ale i tak to zabaví i přes jednoduchý příběh. Akce je dost a je i pěkně krvavá. Konec mě mooooooc potěšil. Za mě 80 % :)
Klute (1971)
Kdyby náhodou chtěl někdo sledovat film kvůli Slyovi, tak nedoporučuju, téměř tam těch pár vteřin ani není poznat. Jinak je to zajímavý krimi film s pochmurnou až hororovou hudbou a pěkným rozuzlením. Za mě 60% :)
Stínové komando (1997) (TV film)
Jestli si Sly nevzal z tohohle filmu mustr k Expendables, tak fakt nevím. Stejný koncept a nápad narvat do filmu co největší množství béčkových filmů nejen z martial art klasik byl skvělý tah. Příběh jednoduchý a akce hromada. Za mě 86% :)
Invalida (2023)
Tak tohle je taková hovadina, až jsem u toho chcípal smíchy. Vymyslet to dalo asi zabrat. Za mě 80% ;)
Baiohazado: Desuairando (2023)
Opět super rozšíření herní série Resident Evil. Akce hodně, všechny hlavní postavy ze základních her pohromadě, příběh opět jednoduchý plný akce. Počítačově krásně a detailně vymodelované. Já si film užil a dávám 90% :)