Oblíbené filmy (10)
Dožeň, co se dá! (1999)
tento film bol dlho jeden z mojich najoblubenejsich videla som ho asi 100 krat ! adam je proste... ;)
Sám doma (1990)
Milujem tento film!!! :)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Batman začíná (2005)
Zoolander (2001)
Supeer smiala som sa a smiala
Úžasňákovi (2004)
Návrat do budoucnosti (1985)
X-Men: První třída (2011)
Blbý a blbější (1994)
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
I don´t care, I love it!!!