Oblíbené filmy (10)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Zase skoro stejně skvělé jako samotný seriál.
Avatar (2009)
Krásná podívaná, úžasné zpracování, fascinující efekty - tohle nemá chybu. 5*, kdyby šlo víc, dal bych 15*. Netřeba dalšího komentáře!!! :D
Scary Movie 4 (2006)
Scary Movie 3 (2003)
No sláva, aspoň trochu úspěchu, asi nejlepší ze série Scary Movie, ale stále pořádná kravina.
Kruh (2002)
Originální nápad, skvelé herecké výkony, extrémně děsivé - prostě úplně nejlepší! Je tolik filmů, které se snaží napodobit "The Ring", ale skoro žádný mu nesahá ani po kotníky. Kruh patří do řady takových těch filmů, u kterých se člověk fakt bojí.
Houbičky (2007)
Díval jsem se na to ve dne - v noci bych se na to dívat nechtěl, protože je to fakt strašlivý. SLABÝM POVAHÁM NEDOPORUČUJI - no to fakt ne, vypadá to mírně ale je to rafinovaná hrůza - ten nápad samotný je skvělý - jedničku za scénář, za herce, za režii, možná i za něco jinýho, aha, taky jedničku za střih. Je to děsivější než to vypadá, věřte mi, lidi...