Recenze (29)
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Jediná Mayovka, která pro milovníky pokrevních bratrů dopadne fakt špatně..jako malej jsem tenhle díl nesl hodně těžce!
Oko dravce (2008)
Začátek filmu (kromě prvních 10-15 minut) mně bavil, od půlky už mi to přišlo trochu slabší.. Je to film, co se dá vidět, ale jednou vážně stačí.. Moderní film na podobné téma, jako Nepřítel státu, ten ale i přesto o kus dál..
Sedm statečných (1960)
Sešlost hereckých es, strhující atmosféra, výborná hudba a jak je to napínavý.. :-) Podle mně asi nejlepší western vůbec!
Pelíšky (1999)
I přes hořkost doby, ve které se Pelíšky odehrávají, se u filmu výborně pobavíte! Skvěle vystižená atmosféra doby, jedna hláška střídá druhou a navíc perfektní herecké výkony..co víc si přát?! Pelíšky jsou prostě parádní!
Ghost Rider (2007)
Film od kterého jsem nic moc nečekal, ale i tak mně hodně zklamal! Ghost Rider je hodně, opravdu hodně jednoduchý a plný celkem laciných triků. Chvílema si člověk říká, jestli to snad není nějaká parodie.. Ani Nicolas Cage nezachrání divákovo těšení se na závěrečné titulky..
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Původně jsem si říkal "divadelní hra..to zas taková bomba nebude.." Ale opak byl pravdou, když jsem si sluhu pustil, nedalo se od něj odejít! Je to vážně luxusní představení, kde zejména Miroslav Donutil opravdu exceluje! Mimochodem i doporujčuji na ní zajít i "live" do divadla, sice jsem jí znal slovo od slova, ale přece jen tam místama improvizace herců mile překvapí! DOPORUČUJU!
Shrek (2001)
Výborná animovaná komedie, u které se skvěle odregujete! Rozhodně neplatí, že by byla určena jen dětem, řekl bych že spíš naopak.. Pokud Vám není 5 let, rozhodně koukněte na originální verzi v angličtině, protože Osel v podání Eddieho Murphyho je opravdu geniální!!! A i ostatní postavy jsou v originále mnohem lepší!
Forrest Gump (1994)
Emoce, lidskost, naivita, upřímnost, vtip a spousta nezapomenutelných hlášek..a navíc výborné herecké výkony v čele s Tomem Hanksem..prostě jeden z nejlepších filmů vůbec! ..a tak jsem začal obchodovat s ovocem..Apple computers.. :-)
Wanted (2008)
Tak jako byl revoluční Matrix, dalo by se říct, že i Wanted je v jistém slova smyslu revolucí..ne, že film přišel s něčím úplně novým, ale spíš posunul to, kde Matrix začal, k úplnému vrcholu! Spousta špičkových triků, výborná Angelina Jolie a hodně zajímavý příběh, u kterého si do poslední chvíle nebudete jistí tím, jak to vlastně všechno dopadne.. Prostě film, který určitě stojí za shlédnutí!