Recenze (251)
Fantom opery (2004)
Nevím, možná jsem nebyla naladěna na tu správnou vlnu, ale tohle pro mě byla vcelku blbost. Operu ráda nemám, Gerarda sice ano, ale tady mi příliš neseděl. Chvílemi jsem se absolutně neorientovala, koho že hlavní hrdinka vlastně chce a myslím, že jestli si tohle ještě někdy pustím, bude to velká náhoda.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Tak...a včera jsem se dozvěděla, že pošťák Ondra se nejmenuje Ondra, ale Martin nebo jak! A jinak...mě si někdo pozvat, tak asi nepřijdu, aby mě sledoval celej národ:D
Mezi námi děvčaty (2003)
Je to zábava od začátku až do konce:) Chválím hlavně Jamie Lee Curtis, má úžasný smysl pro humor...
X Factor (2008) (pořad)
Další várka rychlokvašek. Ať dělám co dělám, vždycky si v těchto podobných soutěžích najdu někoho, komu fandím. Bohužel jen tento pořad skončí, ihned na něj zapomenu asi jako každý.
Pýcha a předsudek (2005)
Mám tenhle příběh tak ráda a po druhém shlédnutí zvedám hodnocení i přesto, že pro mě jediný a pravý pan Darcy zůstane Colin Firth. Ostatně Matthew MacFayden není úplně špatný. Keira je má oblíbenkyně a roli Elisabeth zvládla na jedničku. Nemám žádné připomínky:)) a ta krásná hudba...Ráda se nechávám unést do světa Jane Austenové...
Zkrocená hora (2005)
Jedinečný film, který byl možná na můj vkus moc zdlouhavý, ale i přesto dávám plný počet. Velmi vkusně natočené drama o dvou mužích, kteří se milují, ale není prostě možné, aby byli spolu. Myslím, že Zkrocená hora dokáže dojmout a zapůsobit na emoce více než kterýkoliv jiný romantický film. Možná i proto, že je v něm spousta zoufalství a bezmoci...
Bestiář (2007)
Neuvěřitelná trapnost...to je asi druhý Román pro ženy nebo co? Tyhle filmy o super feministických ženách, které by si samozřejmě poradily i bez mužů (až na to, že se s každým hned vyspí, aby jim něco neuteklo) nemám ráda...Celé jsem to dokoukala jen díky Rodenovi.
Moje rodina (2000) (seriál)
Začala jsem na 3*...pak jsem hodnocení zvýšila na 4* a nakonec jsem skončila na 5*. Vtipy se sice velmi často opakují, ale mě si tenhle seriál získal natolik, že mu to plné hodnocení dám. Nikdy nechci mít tak idiotského syna, jako je Nick:D Za nejlepší díl považuji ten, kdy Susan a Ben odjeli sami do hotýlku a ládovali se tam čokoládou zatímco o pokoj dál do toho sousedé bušili jako o závod:)) ,,Oni tam snad mají cukrárnu!´´:D
Mr. GS (2008) (pořad)
Ono by to snad ani nebylo tak strašně, kdyby se to za každou cenu nesnažilo napodobit Krause. Duo Genzer a Suchánek nejsou tak špatní, umějí být velice vtipní, ale já i tak dám nižší hodnocení asi hlavně za neoriginalitu a křečovitost.
Hříšný tanec 2 (2004)
Měla jsem problém to dokoukat, byla to nuda. Kdyby se to netvářilo jako pokračování či remake či co, možná by to působilo sympatičtěji.