Recenze (2 016)
Únos (2006)
Pixer má vždycky skvělé nápady a ani Lifted není žádná výjimka.. 9/10 = 95%
Scrat's Continental Crack Up (2010)
Vynikající prostě, to se nedá jen tak popsat. Perfektní nápad a jeden z nejlepších krátkometrážních animovaných filmů.. 9/10 = 95%
No Time for Nuts (2006)
Ta veverka je prostě perfektní... 9/10 = 90%
Úsměvem ke štěstí (2007)
Nechápu tak vysoké hodnocení. Jako celek mi to přišlo tupé a hloupé... 2/10 = 20%
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
6/10 = 60%
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Pohádka pro dospělé. Co také čekat od Roba Zombieho než nějakou prasárnu. Kozy, sex a brutalita v animovaném podání v Hanted World of El Superbeasto vůbec nechybí.. 6/10 = 69%
Obchod (2006) (amatérský film)
Velmi realistické, ale bohužel nic víc mi Business neřekl.. 4/10 = 40%
Čtyřlístek - Myš, která prochází zdí (1990) (epizoda)
Bohužel mi tato pohádka nic neříká a nebavila mě, tak jak jsem si představoval.. 5/10 = 50%
Tričko (2007)
Povedený krátkometrážní snímek a v něm je jasně vidět, že všechny problémy USA řeší zbraněmi nebo násilím. Tomáš rodák Slovenska urazí USA občana, který přijel do rodné země své matky. Začátek kdy vejde do obchodu vše vypadá jakoby USA občan byl fajnový člověk, ale vše se obrátí když si všimne jeho trička s nápisem Bůh je mrtvý... 8/10 = 85%
Přestávka (2006)
Velmi pěkný nápad s vynikající muzikou.. 6/10 = 68%