Poslední recenze (206)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Nic jsem neočekával a taky jsem nic moc nedostal.. Taková sentimentální střilecí pohádka s vkusnými efekty..
Dvojník (2013)
Hnusný, ponurý, špinavý, s*ačkoidní..
22 Jump Street (2014)
"Film" se pouze přiživuje na původním seriálu Jump Street 21 z osmdesátých let a nemá s ním nic společného.. Už předchozí pokus v podobě 21 Jump Street byl na pováženou, nicméně jsem byl v očekávání vzhledem k tak vysokému hodnocení.. Byl jsem těžce zklamán.. Pár, ale opravdu pár, vtipných scének/hlášek jen podtrhují zbytečnost tohoto pokusu..