Recenze (9)
Tombstone (1993)
western to je pěknej ale já prostě kurtovi ten knír nevěřil...
Dexter (2006) (seriál)
PRVNÍ SÉRIE ***** DRUHÁ SÉRIE **** do sedmého dílu mě hodně bavila,sice ne jako ta první ale pořád skvělá a pak to šlo z kopce... TŘETÍ SÉRIE *** ČTVRTÁ SÉRIE ****
Zlatá šedesátá (2009) (seriál)
Otakar Vávra ***,Miroslav Ondříček *****,Albert Marenčin **,Hynek Bočan ****,Jan Kačer *****,Jan Švankmajer *****
...a bude hůř (2007)
Film natočený podle druhé části knihy ...a bude hůř.Je natočený na 16 mm,černobíle.A to tomu dodává zvláštní atmosféru.Film je sice trochu jinde než kniha,ale je perfektní!Hlavní neherec je přesně ten typ chlapíka,jak ho znám z knížky a Špína je tady taky bezvadnej.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Po tomhle filmu má člověk chuť pronajmot si v nějakém hotelu pokoj a ukázat uklizečce za ji vůbec platěj....kdo viděl pochopí
Ochránce (1996) (seriál)
u tohodle jsem se celkem slušně bavil.nejlepší je,když něco na kilometr vzdálenýho uslyší nebo uvidí...
Lolita (1962)
Díky úžasnému Peteru Sellersovi mi to víc než drama připomínalo komedii.Byl tam jako třešnička na dortu,který dvě a pů hodiny pekl mistr Stanley Kubrick.
Brazil (1985)
Strhující vizuální jízda.Vypracovaný příběh s pár zvraty.Vynikající výkon Jonathana Pryce.Zkrátka režisérský majstrštyk Terryho Gilliama.
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Podle mě je to nejlepší filmová mayovka.Skvělý Old Shatterhand a Vinnetou samozřejmě taky.A hláška ze scény kdy Old Shatterhand vymlátí jeden dům a pak někdo přiběhne a ptá se: ,, Slyšeli jsme střelbu.Co se tady stalo?" A Olda:,,Nic,jenom jsme se tak bavily.." mě vždycky dostane.