Recenze (178)
Bez kalhot XXL (2015)
Film s absencí děje, plný dvou-metrákových opuchlých prasnic a podivně úchylných tanečků, při kterých si jejich aktéři neustále cpou rozkroky do obličeje. Tak neskutečně debilní píčovina může opravdu vzniknout jen v Americe, nikde jinde. Nula procent.
Padesát odstínů šedi (2015)
Mnoho povyku pro naprosté nic.
Divoké historky (2014)
Na rozdíl od jiných povídkových filmů zde nemají jednotlivé historky kolísavou kvalitu. Všechny jsou perfektně zrežírované, uvěřitelné a ani jedna nenudí. Ani bych se nedivil, kdyby se některé příběhy zakládaly na skutečných událostech - jakoby je psal sám život. V neposlední řadě musím pochválit též skvělý výběr herců, přestože ani jednoho z nich neznám. Toto dílo se prostě po všech stránkách povedlo. :)
Nepřítel (2013)
To bylo tak strašně mysteriózní, až mi z toho mysteriózního mysteriózna běhal mráz po zádech. A o čem to vlastně bylo? :D
Stejná srdce (2014) (TV film)
Ááá, máme tady další drama o utlačovaných homosexuálech. Takových se musí natočit aspoň 30 za rok, aby byla splněna pomyslná norma. :-D Jó buzeranti, to je velmi vděčné téma, vždyť četností už trumfnuli dokonce i zombíky. Pravdou je, že i v tomto filmu se občas nějaký ten zombík najde. :-D A oni si nedají říct. Je jim jasně řečeno, že budou umírat na smrtelnou pohlavní nemoc, pokud s těma prasárnama nepřestanou... A co oni na to? No cpou si štencla do řitních otvorů vesele dál. :-D A následně se strašně diví, že mají strupy nejen na prdeli, ale i na zádech a v ksichtě. :-D A poďme! Hysterické záchvaty, kopat kolem sebe, otravovat slušné lidi a obviňovat ten zlý stát! No prostě klasika... :-D Chyběl už jen maškarní průvod.
Houbaření (2012)
Nudný a divný film o hloupých lidech, kteří se při houbaření ztratí v lese. Jak nečekané! :-D Komedie pouze pro diváky, kteří se zasmějí kdejaké debilitě. Kdyby to natočil Hřebejk, tak se to tu hemží odpady... Ale protože je to estonský film, tak musí mít hodně, je mi to jasné. Za mě 25%, víc ani ťuk.
Vášeň (2012)
Opravdu je to ten samý Brian De Palma, který natočil Zjizvenou tvář, Carlitovu cestu, Oběti války, Carrie a další úžasné filmy? Nestačím se divit... :-(
Muž z oceli (2013)
Ups, tak toto se vážně nepovedlo. Hloupý a povrchní příběh asi na úrovni žáčka 7. třídy ZŠ, který navíc hodně hraje Mass Effect (invaze mimozemských lodí a jejich vzhled) a Call of Duty (padající mrakodrapy). Představitel Supermana je krajně nesympatický geluán a Lois Lejnová škaredá jak cesta do práce - fuj! Horší herečku snad ani vybrat nemohli. A toho Russela Crowa a Kevina Costnera je pro tuhle sračku vyloženě škoda, beztak to už nezachrání. Prakticky všechny zdejší scény jsem už minimálně 10krát viděl někde jinde, a často v mnohem lepším provedení. I ty efekty mi tu připadly na rok 2013 nějaké slabé, nezajímavé a ohleděné. Prostě nuda jako prase - a né a né to skončit! Takže už nikdy víc... A prý 75% - ha ha ha! :-D :-D :-D
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Tak tomu říkám "zažít nudu". Opravdu velmi nudný film o nezajímavém životě jakési nehezké pornoděvky. Nic víc.
Velká svatba (2013)
Velká svatba? Ale kdeže, především velká píčovina! A to tak velká, že už to nezachrání ani můj oblíbený Robert De Niro. Ach jo, jak se jen mohl snížit pro tak trapnou roli? I když to říkám nerad, pomalu ale jistě se z něj stává senilní dědek. :-/