Recenze (362)
Nevěstina máma (2024)
Koukat se 80 minut na atrofovaný čelo Brooke Shields (kvůli neustálými botoxu, a díky tomu má to obočí spadlý a nepohyblivý) mě teda úplně neoslovila. Úplně tuctovej film, s ubohýma dialogama, který mě tahaj za uši od první minuty. Vydržela jsem se na to koukat jen proto, že Benjamin Břéťa je strašnej fešák, a na obrazovce je skoro pořád. Jinak teda fakt marný
Navillera (2021) (seriál)
Tohle je tak krásný příběh, opět s dějovou linkou, kterou jsem nečekala. I když je to primárně o vztazích mezi muži různých generací, i tak jsem se všemi postavy soucítila. Jo, taky jsem si u toho i pobrečela, to už tak u K-dramat bývá.
Okouzlující démon - Naše vlastní peklo (2024) (epizoda)
ten konec 😭😭😭 Uplynulo už pár týdnů od těch prvních dílů, a jak se mi ten názor na celý seriál úplně změnil. Korejci prostě umí házet s emocema jak nikdo jiný. Vůbec už nechci, aby ten seriál na konci týdne skončil. Song Kang se na tu postavu hypnotického démona hodí naprosto dokonale, výborný casting. A Yoo-Jeong Kim taky hraje úplně perfektně, jsou mi oba moc sympatičtí a spolu jsou úplně nejvíc cute.
Aquaman a ztracené království (2023)
Není to dobrý film, pokud: - máte thalassofobii - nemáte rádi Amber Heard - máte rádi filmy, co dávají smysl. … Prostě to není dobrý film.
Nicméně (2021) (seriál)
No dobrý - tak jak jsem ty první tři díly protrpěla, tak mě to pak chytlo a konec byl fakt super. Úplně jsem tý holce začala rozumět. Chemie mezi hlavníma postavama se taky dala krájet. Povedená milá věc.
Nicméně - Nejde jen o mě. Nicméně... (2021) (epizoda)
Na-bi je tak reálná postava, že je to celkem dokonalá kopie kolegyně z práce, kterou nemůžu vystát, takže při každé scéně s ní se mi kroutí prsty na nohou :-D
Nicméně - Nic jako osud neexistuje. Nicméně... (2021) (epizoda)
Tohle jsem rozkoukala, protože čekám na nové díly My Demon se Song Kang. Jeho role paráda, hodí se na to :-D Ale ta hlavní slečna je mi vyloženě nesympatická.
Okouzlující démon - Lákavý, ale nebezpečný (2023) (epizoda)
To tango na konci mě teda hodně bavilo :)
Beckham (2023) (seriál)
Super dokument, a to mě fotbal nezajímá. Už jsem ho viděla dvakrát. Victoria je navíc velmi vtipná :D
Okouzlující démon - Spojení sil s démonem (2023) (epizoda)
Trošku moc to telenovelovatí, ale jinak neokoukaná zápletka, baví mě to.