Recenze (18)
Nezvratný osud 4 (2009)
Nezvratný osud je prostě moje oblíbená série........je to film na pobavení a odreagování a kdo v tom hledá něco víc je hlupák....podle zdejšího hodnocení je tu hlupáků většina.....
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Sračka nejhrubšího zrna
Kabát - Suma Sumárum (2002) (koncert)
Sice trochu slabší než dole v dole ale pořád skvělé.A někteří závistivci (viz. Ai.ma ) by nad sebou měly zapřemýšlet........nebo se vrátit k recitujícím negrům.....
Kabát: 2003 - 2004 (2005) (koncert)
Geniální koncert geniální skupiny a hodnocení některých zdejších imbecilů (jardamajkl) na tom nic nezmění
Rychlí a zběsilí (2009)
Konečně důstojný nástupce prvního dílu a skvělý akční film navazující na kultovní první díl....ať si hodnotí kdo chce jak chce ale mně se to prostě líbilo a za svými pěti hvězdičkami si stojím
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Jednoznačně nejhorší díl rychle a zběsile....s původním rychle a zběsile nemá vůbec nic společného..
Rychle a zběsile 2 (2003)
Slabý odvar jedničky
Rychle a zběsile (2001)
Vynikající film s dobrým příběhem a skvělým Vinem Dieselem v hlavní roli
Normal (2009)
Nejdřív tobruk a pak tohle.....film který společně s tobrukem,koljou a ostře sledovanými vlaky patří mezi to nejlepší co Češi kdy natočily
Gympl (2007)
Celkem kvalitní a vtipná čská komedie