Recenze (99)
Spláchnutej (2006)
Tuctovka. Ale dobrá tuctovka.
Pařba v Bangkoku (2011)
Opravdu jsem se skoro celý film smál. Sice nedosahuje kvalit jedničky ale i tak...
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Bláznivá honba za cílem, který nechce být dosažen. Geniální drama.
Pianista (2002)
Reálné zachycení hrůz války. Co říct víc?
Hotel Rwanda (2004)
Opravdu skvělý film zachycující události té doby.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Podle opravdových událostí. A na rozdíl od ostatních "pseudoreal" filmů se těch událostí opravdu drží.
Dobrý voják Švejk (1956)
Není to srovnatelné s knihou. Je to daleko lepší! A Švejk bude už prostě vždy Hrušínským a Hrušínský Švejkem.
Lovec jelenů (1978)
Film se tváří o něco hlubší, než je. Nicméně některé pasáže opravdu geniální.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Klasika parodií. Ale občas jde humor až od trapna.
Stalker (1979)
Jak jinak mohl tento film dopadnout, když mu je námětem kniha, která je?