Recenze (99)
Hooligans (2005)
Nemusím fotbal ale tenhle film mám velmi rád. Skvělý příběh i herecké výkony. Navíc více než dokonalý soundtrack.
Šestý smysl (1999)
Krásný film k zamyšlení a opakovanému shlédnutí. Navíc pro mě už klasika hororu. Snad není nikdo kdo by miloval duchařiny a neviděl to. A pokud ano, rychle napravit!
Tma (2005)
Strašně, ale opravdu strašně zmatené. Jediné pozitivum vidím v dobře podané pochmurné atmosféře.
Partička (2009) (pořad)
Co říct k partičce? Prostě skvělá. Skvělý humor i obsazení - i to dělá své, protože slovenská není až tak zábavná. U partičky se směji i nahlas - a to se mi u TV často nestává.
Manituova bota (2001)
Oblíbený film mých mladých let. Němcům se výjimečně něco povedlo. A to VELMI dobře.
Posel budoucnosti (1997)
Nechápu záporné hodnocení kritiků, odborníků i diváků. Já jsem film poprvé viděl snad ve 12 a už tehdy se mi strašně líbil. Mám rád postapokalyptické filmy a tento je dle mého na rok výroby nadčasový. A možná i nějaká ta skrytá myšlenka tam je.
Žena v černém (2012)
U Ženy v černém jsem se lekl tolikrát, co ještě u žádného filmu ne. "Harry Potter" nakonec vůbec nevadil. I přes mladý vzhled seděl ve filmu dokonale. Atmosféra byla skvělá-podařila se jim vystihnout přímo na 100%. Nečekal jsem moc-možná to byl důvod, proč jsem byl filmem tak nadšen. Oproti tomu má přítelkyně se strašně těšila a nějak zvlášť nadšena nebyla. Dávám 90%, skvělý film.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Souhlas se Zeckem - možná, že kdyby vybrali normální lidi a ne vymaštěné "bárbíny" a buď namyšlené a nebo stejně vymaštěné blbečky, zasloužilo by si to i nějaké to procento. Takhle je i 0% moc...
Pohádka o lidech a Boží lékárně (1995) (TV film)
Nestojí za dodívání...