Recenze (99)
Knoflíkáři (1997)
Kéž by bylo více takových filmů. Úplně vás vtáhne. A provázanost povídek je geniální.
Tmavomodrý svět (2001)
Společně s Tobrukem mě přesvědčili, že Češi umí dělat válečné počiny. Lepší je už jen americké Bratrstvo neohrožených.
Kytice (2000)
Škoda, že nenatočili více částí této knihy. Opravdu skvělý počin.
Pupendo (2003)
Česká, klasická, nostalgická komedie. Sice Polívka hrál už v lepších počinech a lépe ale přesto je ve filmu skvělý.
Dravci (1999)
Hmm, hmm nevím co říct - čekal jsem více, přesto se nedá říct, že by mě film nebavil.
Anděl Páně (2005)
Nestává se, abych novým českým pohádkám dával takové hodnocení ale tento film si ho opravdu zaslouží do poslední hvězdičky.
Oliver Twist (2005)
Myslím, že téměř srovnatelné s knihou a to je co říct.
Statečné srdce (1995)
Kdo by po něm neměl náladu také zachránit celé Skotsko? Opravdu skvělý, hrdinský, historický film s jednoduchou zápletkou.
Gladiátor (2000)
Opravdu skvělý historický velkofilm. Možná lze vidět až přílišné zásahy producentů, ale i tak skvělý.
36. komnata Shaolinu (1978)
Takový tradiční kung-fu film. Kdybych se měl rozhodovat mezi ním a jiným filmem, asi si jej ale nevyberu.