Oblíbené filmy (10)
Fontána (2006)
Na první pohled to může vypadat jako pseudoitelektuální fantasmagorie, ale podle mě se tady režisérovi s velkou pomocí Clinta Mansella podařilo překonat její hranice do něčeho, co je opravdu krásné. Člověk hledající Sci-Fi zde nicméně opravdu potěšen nebude.
Matrix (1999)
Amélie z Montmartru (2001)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
300 je film úplně přeplněný supercool superkýčem přesně v té podobě, jak ho mám rád. Zpomelené záběr na sekání končetin, obrovská perská armáda snad až skoro se surrealistickou podobou. Leonidas se svojí sexy královnou držící si štít nad hlavou proti dešti, zatímco se ostatní radují, by svoji drsností snadno předčil šmirglpapír. Většina lidí nad takovýmto kýčem kroutí hlavou a já koneckonců většinou také, ale v tomhle případě dělám vyjímku, protože koukat se na tenhle film je vždycky zábava. Pět hvězdiček
V jako Vendeta (2005)
Dokonalý trik (2006)
Requiem za sen (2000)
Depresivní, a přesto velice dobrý film, na který jsem se původně koukl kvůli známému soundtracku a který mě hodně zaujal. Rozhodně lepší motivace k nebraní drog než nudné přednášky.