Recenze (134)
$#*! My Dad Says (2010) (seriál)
Slabší trojka. Je to ale taková ta podívaná, která neurazí, ale ani nenadchne..
One Man Show (2008) (pořad)
Už jen za to, že dokáže vytočit tolik lidí. A to vědomě! :D Kazma jede!!
Cup Cake (2010)
Nechat se unášet na vlnách bláznovství.. :)
Páteční večeře (2011) (seriál)
Od momentu s opilým psem umírám docela smíchy.. :D
Muž na hraně (2012)
To byl tak průhlednej film, že to snad ani není možný... Úmorná snaha o napětí je naprosto dusivá a přemrštěná. Hudba sice na docela dobré úrovni, ale bohužel jenom ta film nedělá. Já nevím, přišlo mi tam všechno tak hloupě jednoduchý.. Nevím, asi je na tohle téma tolik variací - kvalitativně naprosto jinde, že je tohle (pro mne) pouhá zdechlina, která se hodně brzo ztratí v propadlišti dějin..
Bourneův odkaz (2012)
I když mám J. R. ráda, M. Damona mám radši. Jason Bourne a jeho "trilogy" je prostě nenapodobitelná a nedosažitelná. Ač nerada, za hloupé těžení z nejlepší trilogie vesmíru, srážím ze 4* na 3*.
Vanilkové nebe (2001)
Podle mě to je celkem blbost, ale zaráží mě tak vysoké hodnocení, tak nevím, jestli nezalézt pod stůl...
Třetí princ (1982)
Čistě subjektivní averze.
Navždy svoji (2013) (seriál)
Srážím o hvězdičku, jelikož s tímhle už přišla geniální pí Třeštíková. Ale sonda do české společnosti je zase velmi zajímavá. Jaké hrozivé rozměry to nabírá, to se musí každý přesvědčit sám. A za divnej konec o hvězdičku dolů.
Rodinná sešlost (2010) (TV film)
To je tak debilní film, že se to ani nedá vydržet. Hlavní postava neskutečně protivná. Ne, děkuji.