Recenze (80)
L'ultimo treno della notte (1975)
Naprosto nudna prekopavka Cravenova Last House On The Left.
Jdi na to (1983)
Sakra nářez!
Legie mrtvých (2001)
Neuveritelna slatanina. Skoda investovaneho casu:(
Americké psycho (2000)
Satirka co potesi srdce hororoveho fanouska, co vic si prat ?
Medailon (2003)
Snad nejslabsi Jackie za poslednich 10 let.
Candyman (1992)
Geniální adaptace geniální povídky.
Profesionálové (1977) (seriál)
Znáte lepší krimi seriál ??
Hellraiser (1987)
Horror no. 1
Hellraiser: Inferno (2000)
Nový pohled na sérii ala temná detektivka. Někomu to může vadit, já byl velmi spokojen.
Tmavě červená (1975)
Giallo numero uno!