Poslední recenze (6)
Město vrahů (2013)
Nikdy více. Teda pokud nebudu chtít usnout po pár minutách...
REC (2007)
Film Záhada Blair Witch to opravdu silně připomíná. Ze začátku docela nuda, potom vskutku dost dobré...
Skyfall (2012)
Opravdu povedené dílo. Bondovka trochu jiná než předchozí, ale nemůžeme čekat pořád dokola ten samý koncept.