Poslední recenze (8)
Superman 3 (1983)
Ako veľký fanúšik Supermana dávam 2 hvieždičky, inak to mohlo dopadnúť oveľa horšie. Od prvých filmov to malo naozaj ďaleko a ten veľký počítač na konci bol priveľa aj na techniku 80 rokov.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Oproti prvému dielu sa výrobcovia zamerali viac na výbuchy a prepracované bitky medzi transformermi. Niekomu sa to môže zdať už moc, ale podľa mňa to z kvality filmu neubralo a bezproblémov sa vyrovnal jednotke. Jedine čo bolo horšie od 1 dielu, že Megan Fox už nevyzerala tak dobre ako tam.
Golfový sen (2005)
Podobny film ako Legenda o slavnem navratu, a pre tieto filmy mam ja proste slabost :)