Recenze (242)
Mimořádná událost (2022)
mozna to byl film s hlubokym poselstvim o dnesnim vlivu medii na spolecnost, mozna. mne to ale prislo jako nudna spatlanina a kravina totalne bez logiky. vsichni herci bez vyjimky strasne otravni. fakt hrozny, to jsem od havelky necekal. jedna * za hlasku o spanku a smrti, ta pobavila. urcite nedoporucuju, fuj!
Černí Češi (2022)
vice mene pohodovy dokument o pohodovych lidech. obdivuhodne je zejmena to, ze byli vlastne dvakrat absolutne vytrzeni ze sveho domova a "pohodli", ale na jejich vesele nature se to skoro neprojevilo. opravdu silne a inspirativni osobnosti.
Samaritán (2022)
na jedno shlednuti tak akorat. stallone a pilous v pohode, ale ten maly klucina byl fakt otravnej. ani bych se nedivil, kdyby mu sylva jednu vypalil.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
brutalni jizda od zacatku do konce, fakt me to bavilo. fantasy se vsim vsudy. celej pribeh artuse od plovouci kolebky ke kulatemu stolu skvelej.
Podivné vyšetřování (1970)
myslenka jiste dobra, ale provedeni znacne pokulhava. "kafkovsky" zaver velice povedeny, ale nez se k nemu divak protrpi, je to fakt nuda.
Cesta za smířením (2021)
jezisi to byla jizda, navod na spokojene manzelstvi i po letech
Robin Hood (2010)
ted jsem to videl znovu a zvedam na 4*, tohle ja muzu, crowe, strong a blanchett skveli, cela particka spravnaku ok a vubec se na to proste dobre kouka
Život (2017)
skutečně fajnový souboj těch nejlepších z nás proti jednomu malému ufonkovi.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
no...nevím, přehlídka nesympatických xichtů. kdo? proč? komu? za co? děj plytký a nesouvislý, celé jsem to vůbec nepobral. dokoukal jsem to jen se sebezapřením. dávám 2* a to jsem ještě hodnej.
Spider-Man: Bez domova (2021)
pribeh a akce dobry, to me bavilo, i kdyz se parker chova jako debil. vata okolo hruza hruzouci, kolikrat se to nedalo poslouchat a tahlo se to jako smrad. zkratit o 30-40 minut a byla by to bomba. nejlepsi je doktor, jak porad vsechny stira.