Recenze (514)
Krvavá Sally (2022) (seriál)
Spraviť dva nabušenejšie diely by bolo lepšie ako to naťahovať na tri.
Mank (2020)
Forma zdrvujúco zvíťazila nad obsahom. Kto nevidel o nič neprišiel.
Pašerák (2018)
Tomuto dedkovi človek fandí nech už robí čokoľvek...vozí drogy, hláškuje s negrami, užíva si trojku v posteli či napráva svoje poničené rodinné vzťahy.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Moderná vojnová rúbanica na základe skutočných udalostí, sadlo a tentokrát ani ten patos nevadil.
Na nože (2019)
Priemerný priemer...
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Informačne vskutku strohé, farebný vizuál vyčistený prakticky do posledného zrnka paráda.
Studio 666 (2022)
Máte pred sebou totálne ale že totálne nudný večer? V tom prípade týmto kúskom nič nepokazíte, vždy lepšie ako pozerať na čerstvo vymaľovanú bielu stenu...aj keď výsledný dojem je nakoniec rovnaký...
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Nejedná sa o vyloženú stratu času ale svoju dlhú predlhú stopáž si to isto neobhájilo. Uvidíme čo ďalšie dva diely.
Klasický horor (2021)
Tak namiesto klasického hororu dostaneme patlaninu všetkého možného ale pozornosť a jedno zhliadnutie si to určite zaslúži.
Její tělo (2023)
Silnejšia trojka, škoda toho TV spracovania.