Recenze (566)
Rod Draka - Pán přílivů (2022) (epizoda)
Souhlas s většinou, ta scéna s návratem krále na trůn je rozhodně jednou z nejlepších v rámci nejen celého seriálu, ale i GoT. Rodinná večeře taky top. Ale zároveň i sekvence, kde se toho moc nedělo. Proto nemůžu dát plný počet.
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizoda)
Zatím top díl.
Stalo se (2008)
Bylo to slabý, přesně jak jsem se tu předem dočetl. Dvě hvězdy z milosti a lásky k přírodě.
Rod Draka - Nezvedený princ (2022) (epizoda)
Stále dobrý.
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizoda)
Slibný začátek! Další díly budou mít snad alespoň stejnou úroveň, pak bych byl spokojen.
Akta X - Film (1998)
Nějak mě to nebavilo a ztrácel jsem pozornost. Dvakrát.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Jedničku miluju, viděl jsem ji nesčetněkrát a patří mezi mé nejoblíbenější filmy. Ale tohle? Wtf. Všechno, co mi tam vadilo a nesedělo, ani nemá smysl vypisovat, byla by to kratší novela. Jedna hvězda za vizuál a ty známé tváře, které se tu představily.
Temná věž (2017)
Takhle zprasit životní dílo Stephena Kinga. S knižní sérií to mělo pramálo společného, chyběla tomu hlava i pata. Takže další film do sbírky nezdařilých Kingových filmových adaptací.
Skrytý nepřítel (2016)
Takový to béčko na páteční večer. Zabaví, ale vidět znovu to nepotřebujete.
John Wick 2 (2017)
Choreografii akčních scén, jako v téhle sérii, prostě jinde nenajdete.