Recenze (12)
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Dobré to bylo, dostatečně vážné, byť bych klidně i pritvrdil, dost už bylo dětinských šaškáren poslední dobou, chvílemi i slušně emotivní, mě to bavilo, své chyby to mělo, ale celkově fajn, čtvrtá hvězda za Kurta, vážně mi podobní herci chybí.. čas si zase pustit Tango a Cash, Věc nebo Žoldáka legii zkázy :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jojo, taky musím upravit, prvních pár epizod pecka, pak to dost klesalo a konec bída.
Opravdová kuráž (2010)
Hailee Steinfeld byla výborná.
Rallye smrti 2 (2010)
Tak tohle mi vyrazilo dech, nečekal jsem to. Jednička byla super (taktéž 4* odemě), takhle má vypadat pokračování ! Děj do sebe perfektně zapadá vč. různých postav, kamera stejná (stejně dobrá), hudba, afmosféra vše je stejně kvalitní jako jednička, dobře jsem se bavil ... bravo ! a tohle šlo přímo na video. Nepamatuju si kdy naposled jsem viděl takto kvalitní pokračování, které tak "ladí" s prvním dílem, pecka.
Gangsteři (2010)
.
Bez soucitu (2010)
Slušně jsem se bavil při ranní neděli. Tady není myslím co víc nějak rozebírat :)
Red (2010)
.
Piraňa 3D (2010)
Nic moc. Ne že by to bylo vyloženě špatné, takové horší "na podívání" ... v podstatě se tam nic moc nedělo, začátek, scéna na přehu a na lodi, toť vše a do toho zdlouhavé a otravné "scény" s holkama apod. které byly naprosto o ničem a bylo jich tam až moc ...
Matrix (1999)
Geniální a svým způsobem silně hororová myšlenka.... ještě teď si pamatuju na plakáty všude po ulicích " Co je to Matrix" ? :) Myslíte, že kdyby to tak bylo, nechali by nás natočit tento film? :) 100 procent, pecka :)
Rychle a zběsile (2001)
Tohle je pro mě srdeční záležitost ... Pod Bčkovým lookem se skrývá solidní scénář, parádní postavy, super prostředí (jako bývalému tunerovy a někomu kdo miluje auta a podobný styl života to hraje do té nejlepší srdeční noty) ... dnes již kult pro postižence jako jsem já, a nejen pro nás ..