Recenze (75)
Černobylské deníky (2012)
Pitomí amíci s pitomejma nápadama a jeden Rusák, kterej to má ,,pod kontrolou"....Nevím teda, proč by zmutovaný příšery napadlo překousávat kabely od auta, ale budiž...Některé lekačky slušné...rozkousané nohy taky ok...Škoda, že je to kvality B až C, ty hnusný potvory mě docela zajímaly, ale tohle jsou spíš blbě udělaný zombíci, na který není skoro vidět....Ale tak aspoň občas jsem se bála, to je pravda.
Smrt přichází v bílém (2003)
Jako jo!...Tohle je slušnej horor!
Mezi vlky (2011)
Asi hodně hladoví lvi...Ale tak jinak jo, docela ok drama, dá se na to koukat :).
Sinister (2012)
Já nevím...prostě jak je to nevěrohodný, tak se přestávám bát...U takovýchto hororů se bojím tak napoprvé, nebo spíš se lekám napoprvé....Ale duchové mě prostě neberou a nelekaj...Kdyby to byl nějakej záhadnej vrahoun, bylo by to lepší. Nebo klidně děti, ale tohle mi přišlo hodně blbě podaný...Takže jednou a dost ...
Pí a jeho život (2012)
Tygr je super :)...Hyena je pěkná svině a hlavní hrdina celkem šikovnej...Nevím, jestli to má být pohádka, pak by mi ta nevěrohodnost nevadila, nebo to drama...ale něco tomu chybělo, aby to bylo víc jak 3*
Ve hvězdách (2012) (pořad)
Trochu chyták s tím počítám....Nicméně ikdyž tam volalo několik lidí asi s dvaceti možnými odpovědmi, tak ani jedna nebyla dobře, takže akorát okrádání, protože volání stojí asi kilo/min...
Orphan (2009)
Pro mě mnohem lepší horor, než nějaký krvestříkající pitominy. Tohle by se teoreticky někomu mohlo stát a o to je to děsivější. Asi si budu ze srdce přát, abych nikdy nemusela adoptovat dítě...Jinak manžel je pěknej kretén! Takovýho ignoranta bych vážně poslala někam do háje. A dětičky sice chápu, že se bály, ale myslím,že pípnout teda klidně mohly!
Holky na hlídání (2007)
Trošku mě znechucuje představa, že se něco takovýho třeba někde vážně děje....Možná to ale aspoň víc ženských po shlédnutí donutí se trochu o ty své manžílky starat...jestli to pomůže, to už je věc druhá. Ale tak nějak moc nevěřím tomu, že by to bylo takhle lehce utajitelné....Námět mohl být prostě zpracován líp no,...aspoň by byla sranda, kdyby se na to přišlo :).
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Takovej mix Hvězdných válek, Prince z Persie a možná i trochu Indiana Jonese....Taková americká ,,strhující" pohádka B-)
Hunger Games (2012)
Čekala jsem něco víc...něco mi tam prostě chybí.